Arkadaşlar yaşadığım mağduriyeti paylaşmak istiyorum. Salla kazan yapacakken hesabımda bir anda 29.200 TL olduğunu gördüm. İlk başta inanamadım, girip çıktım tekrar baktım ve bunun bonus bakiyesi değil, direkt ana bakiye olarak göründüğünü fark ettim. Sürekli çekilişlere ve etkinliklere katıldığım için gerçekten bana çıkmış olabileceğini düşündüm. Hatta bununla ilgili bir tebrik mesajı gelmiştir diye mailime, site bildirimlerine falan baktım.
Sonrasında bir umut çekim talebi verdim ama çekimim direkt iptal edildi. Canlı desteğe yazdığımda bunun sistemsel bir hata olduğunu söylediler. Bunun üzerine bana “yatırım yaparsanız avantaj sağlayacağız, mağduriyetinizi gidereceğiz” gibi konuşmalar yaptılar. Ben de inanıp param olmadığı halde arkadaşımdan borç aldım. “En azından yaptıkları hatayı telafi ederler, 3-5 bin TL de olsa yardımcı olurlar” diye düşündüm.
Sonuç ne oldu? Yatırdığım parayı da kaybettim. Hem psikolojik olarak umut verilip mağdur edildim hem de olmayan paramdan oldum. İnsanları bu şekilde yönlendirip sonrasında ortada bırakmaları gerçekten doğru değil.